Zgodnie z europejskimi przepisami informujemy, że administratorem danych osobowych serwisu https://cayo.pl jest osoba fizyczna Ilona Szymkiewicz-Czubek.
Wszelkie pytanie możesz kierować na nasz adres email: office@cayo.pl
Masz prawo do dostępu do twoich danych osobowych, ich sprostowania, żądania usunięcia, przeniesienia danych do innego administratora danych.
JAKIE DANE OSOBOWE ZBIERAMY I DLACZEGO JE ZBIERAMY?
Strona cayo.pl nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji wrażliwych w rozumieniu Art 9 ust 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (2016/679) z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ani nie udostępnia ich osobom trzecim. Do podstawowego działania sklepu internetowego zbieramy niezbędne dane potrzebne do realizacji zamówienia: imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail oraz adres dostawy. Podczas przeglądania naszej witryny, będziemy zbierać następujące informacje:
Przeglądane produkty: użyjemy tych informacji, aby na przykład pokazać Ci ostatnio oglądane produkty
Lokalizacja, adres IP i przeglądarka: Użyjemy tych danych w celach statystycznych.
Adres wysyłki: poprosimy Cię o wpisanie adresu, abyśmy mogli zrealizować zamówienie.
Będziemy również używać plików cookie do śledzenia zawartości koszyka podczas przeglądania naszej witryny.
Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy Cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adresy płatności i wysyłki, e-mail, telefon, dane płatności lub karty i opcjonalne dane konta: nazwa użytkownika i hasło(w postaci hasła). Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:
- Przesyłanie informacji o Twoim koncie i zamówieniach
- Odpowiadanie na twoje zgłoszenia, w tym zwroty i reklamacje
- Procesowanie płatności i zapobieganie oszustwom
- Założenie konta w naszym sklepie
- Spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków
- Ulepszanie oferty sklepu
- Wysyłanie informacji markewngowych, jeśli zgodzisz się na ich otrzymywanie
Jeśli utworzysz konto, zachowamy Twoje imię i nazwisko, adres, e-mail oraz numer telefonu, które będą wykorzystane przy składaniu następnych zamówień.
Ogólnie informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy, i nie jesteśmy prawnie zobowiązani do dalszego przechowywania. Obejmuje to imię i nazwisko, adres e-mail oraz adresy. Będziemy również przechowywać komentarze i opinie, jeśli zdecydujesz się je napisać.
JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE?
Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji.
Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.
JAKIE MASZ PRAWA DO SWOICH DANYCH?
Jeśli masz konto użytkownika albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem Twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.
FORMULARZE KONTAKTOWE
Podczas korzystania z formularza kontaktowego generowane są dane osobiste jako efekt uboczny procesów technicznych. Takie jak Twój adres IP, wersja przeglądarki oraz dobrowolnie podane przez Ciebie informacje. Informacje przesłane za pośrednictwem formularza są przechowywane na potrzeby obsługi klienta przez nieokreślony czas, i nie są wykorzystywane do żadnych celów markewngowych.
KTO Z NASZEGO ZESPOŁU MA DOSTĘP?
Członkowie naszego zespołu mają dostęp do informacji, które nam podajesz. Np. administratorzy i obsługa sklepu mają dostęp do: Szczegóły zamówień, takie jak kupione pozycje, data zamówienia, adres wysyłki i Informacje o klientach, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i informacje dotyczące fakturowania i wysyłki. Nasz zespół ma dostęp do tych informacji, aby obsługiwać zamówienia, zwroty oraz oferować wsparcie.
CO DZIELIMY Z INNYMI?
- podmiot ułatwiający optymalizację Sklepu
- dostawca bramki płatności
- biuro księgowe
- dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności
- podmiot zapewniający system mailingowy
- podmiot zapewniający usługi marketingowe, analityczne i statystyczne
- podmiot świadczący usługi kurierskie
- odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim Administrator jest zobowiązany do udostępnienia im danych
JAKIE MAMY OBOWIĄZUJĄCE PROCEDURY W PRZYPADKU NARUSZENIA PRYWATNOŚCI DANYCH?
W przypadku wykrycia włamania lub /i wycieku danych, jesteśmy zobowiązani poinformować poszkodowanych o tym fakcie drogą mailową lub pisemnie.
PLIKI COOKIE (CIASTECZKA)
Ta strona używa plików cookie (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, składowane tylko na twoim urządzeniu w celu polepszenia działania serwisu. Jest to standardowa praktyka w technologii stron internetowych. Możesz zablokować pliki cookie w ustawieniach przeglądarki lub telefonu, jednak nie zmienia to nic w sposobie przeglądania tej strony. Wykorzystujemy pliki cookie do: Zapamiętania twojego wyboru ustawień google maps oraz do wspomagania procesu automatycznego wyboru wersji językowej Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku. Jeśli masz konto i zalogujesz się na tej witrynie, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone kiedy zamkniesz przeglądarkę. Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.
OSADZONE TREŚCI Z INNYCH WITRYN
Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły, mapy itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę. Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.
Zmiany
W przypadku zmiany polityki prywatności, Sklep internetowy cayo.pl zamieści odpowiednią modyfikację na niniejszej podstronie.