ZWROTY
Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań lub są podstawy do reklamowania go, bardzo prosimy o kontakt z nami poprzez wysłanie wiadomości na adres: office@cayo.pl
Prosimy pamiętać, że mogą Państwo zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podawania powodu.
Po otrzymaniu informacji o chęci dokonania zwrotu, prześlemy odpowiedni formularz, który należy dołączyć do zwracanego produktu oraz podamy adres na jaki należy odesłać przesyłkę. Mogą Państwo również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienie od umowy wraz z numerem konta, na które mamy dokonać zwrotu . Niezwłocznie po otrzymaniu zwracanego produktu zwrócimy Państwu pieniądze na podane konto.
Jeżeli wybrali Państwo sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie, nie jesteśmy zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Państwa dodatkowych kosztów.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach dokonania zakupu na odległość nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według indywidualnej specyfikacji konsumenta: indywidualna kolorystyka, tkanina, wymiar.
REKLAMACJE
Przed odebraniem przesyłki należy zawsze sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 883 600 880.
Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Prosimy o zgłoszenie chęci reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: office@cayo.pl
2. Po otrzymaniu informacji prześlemy Państwu odpowiedni formularz oraz podamy adres na jaki należy odesłać przesyłkę. Przesyłka ta jest realizowana na koszt klienta.
3. W ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: office@cayo.pl lub telefonicznie: +48 883 600 880